Springwanties

 
Skorna // Jeansen // Plånboken // Kappan (adlinks)
Såhär hade jag mer än gärna velat gå runt nu i vår, en enkel kappa med ljusa jeans och gantskor. Alltså vill verkligen ha skorna men jag måste spara pengar utav massa anledningar så jag får helt enkelt se om jag hittar ett liknande par fast lite billigare eller om sånna skor bara får vara en dröm. Kappor däremot det älskar jag och jag har en hemma som köptes i London första gången jag var där, den på bilden skulle jag dock inte heller tack nej till, perfekt färg!

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Fint :)

2016-01-24 @ 11:53:58
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Livet som Erica♥
Erica Andersson. Att inte bara överleva utan att också leva. Att ständigt vilja göra något. Att älska utan att tveka och att få samma sak tillbaka. [email protected]

Everyday Life
My Beauty
Other Things