5 saker som kommer att hända

Bjuder på en instaselfie i brist på annat och jag vill även passa på att be om ursäkt för sjukt dålig bloggning. Det är så mycket saker som händer i livet just nu bland annat med flytten och liknande så bloggen hamnar lite i kläm men i maj blir det bättre. Jag tänkte ialla fall bjuda på en lista med 5 saker som kommer att hända i mitt liv som jag är så exalterad över.
1. KROATIEN !!!!! Alltså nu är det inte långt kvar, den 6 maj klockan 05.55 sitter jag och min kärlek på planet som ska ta oss på en underbar semester där vi i en vecka bara ska vara med varandra. 
2. Att få bli sambo med Linus och flytta hemifrån. Tre dagar efter semestern får vi hämta nycklarna, den 16 maj bli vi sambos på riktigt och den 20 maj bärjar vi flytta ordentligt.
3. Våran soffa kommer bli perfekt. vi har beställt en sjukt fin soffa från mio som jag verkligen ser fram emot över att få ha filmkvällar i.
4. Tatuera mig med Bella. Vi är båda galna i HP och jag har ju redan två Harry Potter inspirerade tatueringar och jag vill ha en tredje och bella vill också tatuera sig. Nu måste vi bara hitta en tid som passar oss båda.
5. Semester! Jag har inte haft en riktig semster sedan jag var 16 år och nu är jag 21 så jag har alltså jobbat varje sommar i fem år men nu iår då jäklar har jag minst 3 veckor sammanhängade semester. Jag vill resa, London och Göteborg hade varit najs men vi får helt enkelt se hur allt blir. 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Vilka härliga saker du har framför dig!

2016-04-07 @ 14:19:48
URL: http://maddisenj.se
Postat av: N

Kul saker :D

2016-04-07 @ 21:24:02
URL: http://nathalies.vione.se/
Postat av: Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Vad fin du är :)
kram

2016-04-14 @ 10:12:46
URL: http://ztinas.spotlife.se
Postat av: Robyn

Åh va kul med Kroatien!!

2016-04-14 @ 20:24:05
URL: http://fotoarkiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Livet som Erica♥
Erica Andersson. Att inte bara överleva utan att också leva. Att ständigt vilja göra något. Att älska utan att tveka och att få samma sak tillbaka. [email protected]

Everyday Life
My Beauty
Other Things