Så nöjd




Just nu känns allt så skönt och bra, i fredags och igår hade vi flyttsläp så då körde vi över alla saker till min och Linus lägenhet. Helt galet att vi bor tillsammans nu, är verkligen jättelycklig. Inredningen i lägenheten har jag mest bestämmt över eftersom att inredning är bland det bästa jag vet. På bilderna ser ni lite av vår tvbänk som jag älskar. Dessa ljusstakar har jag bloggat om tidigare , jag köpte mina på royaldesign och de är från märker kähler. Det känns så underbart detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Livet som Erica♥
Erica Andersson. Att inte bara överleva utan att också leva. Att ständigt vilja göra något. Att älska utan att tveka och att få samma sak tillbaka. [email protected]

Everyday Life
My Beauty
Other Things