and honey I am not shallow but I wanna look good for you

Några smådetaljer från en sminkning här om dagen. Jag vet att jag ofta skriver om skönhetstips och liknande och det är just för att jag älskar sånt. Jag är inte alls ytlig men jag älskar att göra mig fräsh och fin, tycker det är så kul att prata om smink och liknande. Jag vet att många kanske tycker att jag kör på med för mycket smink ibland men jag bryr mig inte och det tycker jag inte att någon annan heller ska göra. Det viktigaste med ens utseende är att man själv känner sig bekväm!

Kommentarer
Postat av: Vanessa andersson

Åhh så fin den från MAC var :D

2016-01-21 @ 21:13:08
URL: http://vanessaandersson.se
Postat av: Isabella Huynh

vilken fin bronzer från mac!

2016-01-22 @ 14:42:05
URL: http://behuy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Livet som Erica♥
Erica Andersson. Att inte bara överleva utan att också leva. Att ständigt vilja göra något. Att älska utan att tveka och att få samma sak tillbaka. [email protected]

Everyday Life
My Beauty
Other Things