We have been trough it all



Hejsan fina ni, hoppas eran måndag är underbar! Min helg har varit fantastisk och gårdagen var supermysig. I ett förhållande ska man enligt mig visa uppskattning och kärlek så ofta det går men att få lite extra uppskattning på alla hjärtansdag tackar man väll inte nej till? Min fina själsfrände och jag var i skärholmen där jag fick välja fina nya underkläder från hunkemöller och jag fick även äntligen ett fint och skönt nattlinne som jag velat ha så länge. Min pojkvän är så fin<3

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

fin

2016-02-18 @ 14:45:07
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så fint nattlinne!

2016-02-18 @ 16:55:03
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Livet som Erica♥
Erica Andersson. Att inte bara överleva utan att också leva. Att ständigt vilja göra något. Att älska utan att tveka och att få samma sak tillbaka. [email protected]

Everyday Life
My Beauty
Other Things