I really liked you 2015 but I am ready for a change

Gjorde du någonting 2015 som du aldrig gjort förut?
En hel del saker! Bland annat börja jobba inom industri, kört av vägen med min bil, börjat använda lösögonfransar och mycket mer.
 
Genomdrev du en stor förändring?
Ja! jag slutade på Max och började arbeta på Scania
 
Vilket datum från 2015 kommer du alltid minnas? 
11 juni då vi överraskade min lillebror med en resa till London. 
 
Vilka länder besökte du?
Storbritannien
 
Bästa köpet?
Hmm min dator och min säng skulle jag nog säga.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? 
London, Vänner, familj, Linus och mitt nya jobb
 
Saknar du någonting under 2015 som du vill ha 2016?
En lägenhet!
 
Vad önskar du att du gjorde mer? 
Varit ledigt, träffat vänner och ha kul.
 
Vad önskar du att du gjorde mindre?
Jobbat, när jag jobbade på max var det 5-6 dagar i veckan och väldigt osammanshängande schema så jag var ständigt trött och stressad ett tag
 
Favoritserie? 
Vänner och Orange is the new black!
 
Bästa boken du läste i år? 
Typ Harry Potter som varje år haha.
 
Sämsta boken du läste i år? 
-
 
Största musikaliska upptäckten?
Typ Justin Bieber som många andra hahah, älskar hand låt love yourself såååååååå himla mycket 
 
Var var din största framgång på jobbet 2015?
Att jag fick ett nytt jobb som det går bra på haha.
 
Största framgång på det privata planet?
Att jag och Linus vet vad vi vill i framtiden och att vi ständigt växer i vårat förhållande.
 
Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?
Lite blandat, året började med ångest och stress och nu i slutet av året mår jag toppen!
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Redbull och smink.
 
Något du önskade dig och fick? 
Nytt jobb med bra lön och fast schema
 
Något du önskade och inte fick?
En lägenhet
 
Vad fick dig att må bra?
Svarade inte jag på den här frågan högre upp?
 
Vem saknade du? 
Alla personer man tycker om men träffar allt för sällan.
 
Bästa nya människorna du träffade? 
Bella är en utav dom <3
 
Mest stolt över?
Att jag kämpade för att få ett nytt jobb och sedan fick det.
 
Högsta önskan just nu?
Att flytta hemifrån.
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Inte ge upp så lätt när något blir jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Kul att läsa!:)

2016-01-01 @ 08:06:31
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Alice

Roligt med en liten summering! ^^

2016-01-01 @ 09:04:41
URL: http://lallizzlife.blogg.se
Postat av: Katarina

Roligt att läsa :D

Sv: Åh tack så mycket!

2016-01-01 @ 18:21:29
URL: http://mekatta.blogg.se/
Postat av: Olivia Ward's blogg

Va bra att du mår bättre nu än förut! Roligt att läsa :D

2016-01-02 @ 03:58:59
URL: http://www.nouw.com/oliviaward

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Livet som Erica♥
Erica Andersson. Att inte bara överleva utan att också leva. Att ständigt vilja göra något. Att älska utan att tveka och att få samma sak tillbaka. [email protected]

Everyday Life
My Beauty
Other Things