En dag på grönan




Jag och Linus kom hem för ett litet tag sedan efter att ha spenderat en hel dag på grönalund med några från min släkt och familj. Grönan är verkligen ett härligt ställe att vara på när man vill äta gott, åka roliga karuseller och bara umgås så allt det har vi gjort idag. Ett stort plus enligt mig är att deras matsortiment har utvecklats massor och det finns många vegetariska och veganska rätter att välja på nästan bland alla mathak. Det gillas massor av mig då jag försöker dra ner på att äta produkter från djurriket. Jag har haft en toppen dag med andra ord<3

Kommentarer
Postat av: ebba

härligt och allt ser ju så gott ut :)

2016-07-11 @ 12:58:37
URL: http://eenilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Livet som Erica♥
Erica Andersson. Att inte bara överleva utan att också leva. Att ständigt vilja göra något. Att älska utan att tveka och att få samma sak tillbaka. [email protected]

Everyday Life
My Beauty
Other Things