Get to know me better tag

 
Vad heter du? Erica Andersson
Smeknamn? Typ inget eller linus kallar mig allt möjligt men annars inget
Födelsedag? Friday the 13th, jag är född fredag den trettonde januari
Stjärntecken? Bock sten- Stenbock
Yrke? Montör ala Scania
Hårfärg? Född blond numera brunett
Ögonfärg? Regnbågens alla färger
Piercing? Ett ihopväxt hål i naveln:(
Tatueringar? Tyvärr endast fyra stycken, will do more
Höger/vänster hänt? Skriver med vänster men kan arbeta med båda överlag.
Bästavän? De som vet de vet <3
Favoritfilm? Det börjar på H och slutar på arry Potter. Och ja jag älskar alla men har liite mer kärlek till fenixorden
Favoritserie? 
Favoritlåt? Gillar så många för att nämna några så under the dome, orange is the new black och vänner!
Favoritfärg? Rosa
Favoritrestaurang? Antigen the portman i London, spice i göteborg eller ceasars här där jag bor
Favoritaffär? Kicks, new look , eleven.se, bubbleroom och nelly.com
Favoritbok? Harry Potter och fången från Azkaban
Favorit tidning? Veckorevyn!
Favorit skor? Converse eller stövlar
Favorit plats? Att jag ens behöver nämna det, LONDON 
Vart befinner du dig om 10 år? Vet inte ens vad jag ska göra nästa helg liksom men om man får drömma så bor jag kanske i något annat land eller i en fin lägenet eller ett fint hus här i Sverige med Linus och några hundar och kanske har en häst.
Stationär eller bärbar dator? Bärbar
Känsla just nu? Trött och det är fredag imorgon men jag ska jobba lördag också vilket ska bli kul men jobbigt men värt. Trött alltså.
Idol? Emma to the Watson
Vad tänker du på just nu? Om Linus vill åka till ett äventyrsbad nästa helg
Vad kollar du på? Min datorskärm
Vad har du på dig? This is getting nasty, nej men har på mig en morgonrock 
Vart vill du bo när du blir stor? Destination är inte det viktigaste det viktigaste är att jag är lycklig i min tillvaro
Hund eller Katt? Både och dock så tycker jag hundar är mysigare
Coca Cola eller Pepsi? Cola Zero annars pepsi
Vad köpte du senast? Mat 
Språk? Älviska, eller va? vad jag talar för spårk eller what do you mean? Jag kan Svenska, Engelska och Harry Potteriska

Kommentarer
Postat av: Linn Strömberg

Roligt att läsa finis :D

2015-11-12 @ 19:44:56
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Postat av: Emelie Pahlin

Roligt inlägg! Älskar också Harry Potter, böckerna är helt fantastiska!! :)

2015-11-13 @ 07:14:05
URL: http://photobyemelieee.blogg.se/
Postat av: ALEXANDRA SALOMATIN

Vilken fin blogg du har, verkligen!

Kolla gärna in min, du kommer att älska den!! ♥

2015-11-13 @ 12:35:23
URL: http://alexandrasalomatin.vione.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Livet som Erica♥
Erica Andersson. Att inte bara överleva utan att också leva. Att ständigt vilja göra något. Att älska utan att tveka och att få samma sak tillbaka. [email protected]

Everyday Life
My Beauty
Other Things