drama can be both painful and beautiful

 
No matter how painful the chioses you face might be.
GIF-bilderna är från min absulta favoritfilm efter Harry Potter, Dear John. Jag får typ en klump i halsen bara utav att se bilderna från filmen för den är så fin och sorglig och på något sätt så tycker jag att den känns verklighetstrogen. iallafall jämfört med många andra filmer. 
 
Jag är lite vilsen idag, som om tankarna inte bara är på två ställen utan på kanske tvåhundra i stället och jag vet liksom inte hur jag ska sortera upp allt för att det ska bli klart i min hjärna. Det är rörigt nu men det blir bra för det blir det alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
♥Livet som Erica♥
Erica Andersson. Att inte bara överleva utan att också leva. Att ständigt vilja göra något. Att älska utan att tveka och att få samma sak tillbaka. [email protected]

Everyday Life
My Beauty
Other Things